انس با فرهنگ ایثار و شهادت باید در برنامه های تربیتی خانواده ها گنجانده شود.
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 320
نویسنده : محمدرضا علیمردانی
انس با فرهنگ ایثار و شهادت باید در برنامه های تربیتی خانواده ها گنجانده شود                   
 

انس با فرهنگ ایثار و شهادت باید در برنامه های تربیتی خانواده ها گنجانده شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، گفت: انس با فرهنگ ایثار و شهادت طلبی باید در برنامه های تربیتی خانواده ها گنجانده شود.

محسن علیمردانی افزود: متاسفانه در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، از ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت غفلت شده است.

وی یادآورشد: همانگونه كه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرموده اند، اصل اساسی كه موجب پیروزی نظام اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس شد، بهره گیری از ارزشهای فرهنگ ایثار و شهادت طلبی بود.

علیمردانی اظهار كرد: هم اكنون نیز لازمه دستیابی به موفقیت در عرصه های مختلف نیازمند بهره گیری از این فرهنگ ارزشمند است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه های مدیریتی، خدماتی، تولیدی، اقتصادی و سیاسی را موجب ایجاد تحولی چشم گیر در بخش های مختلف كشور عنوان كرد.

وی خاطر نشان كرد: باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه های مختلف در دستور كار نهادهای علمی و فرهنگی قرار گیرد.

علیمردانی اجرای برنامه های كارشناسی شده توسط دانشگاه ها، مراكز فرهنگی و حوزه های علمی را دارای نقش برجسته ای در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی خواند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خانواده ها را دارای نقشی تعیین كننده در سوق دادن گرایش نسل جوان و نوجوان جامعه به سوی بهره گیری از ارزشهای فرهنگ و ایثار خواند و بر لزوم تبیین این فرهنگ از سوی والدین برای فرزندان تاكید كرد.

وی تاكید كرد: رسانه ها نیز دارای نقشی ارزشمند و تاثیر گذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و باید همسو با برنامه های مراكز علمی و فرهنگی برای نهادینه سازی این فرهنگ گام بردارند.(ايرنا)

 




:: برچسب‌ها: انس با فرهنگ ایثار و شهادت , محسن , علیمردانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.